Aprašymas
Išlaisvinkite kūrybiškumą ir lavinkite atmintį su šiuo spalvinamuoju atminties žaidimu!
Išlaisvinkite savo vaiko vaizduotę ir kognityvinius įgūdžius su „MyCreativeToys MemoryBoost“ spalvinamuoju atminties žaidimu. Šis įtraukiantis edukacinis žaislas sujungia klasikinio atminties žaidimo linksmybes su spalvinimo džiaugsmu, todėl tai yra puiki veikla ikimokyklinio amžiaus vaikams. Sukurtas skatinti atmintį ir koncentraciją, tuo pačiu skatinant meninę raišką, jis siūlo valandas praturtinančio ir smagaus žaidimo.
Rinkinį sudaro 40 gražiai sukurtų kortelių, sudarančių 20 unikalių derančių porų, paruoštų atgyti ryškiomis spalvomis. Jūsų mažasis menininkas gali individualizuoti kiekvieną kortelę, naudodamas pridedamus 6 aukštos kokybės spalvotus pieštukus, arba išbandyti kitas priemones, tokias kaip flomasteriai ir vaško kreidelės. Be kūrybinio džiaugsmo, šis žaidimas aktyviai lavina smulkiąją motoriką, rankų-akių koordinaciją ir didina pasitikėjimą savimi, kai vaikai sėkmingai randa poras ir užbaigia savo spalvingus kūrinius.
Šio kognityvinio vystymosi žaidimo žaidimas gerina problemų sprendimo gebėjimus ir skatina sutelktą dėmesį – esminius įgūdžius jauniems besimokantiems. Kai vaikai užsiima šiuo kūrybiniu vaikų žaidimu, jie jaučia pasiekimo jausmą, ugdydami savigarbą per sėkmingą raštų atpažinimą ir porų radimą. Tai ideali dovana norint paskatinti meilę mokymuisi ir kūrybiniams tyrinėjimams.
Specifikacijos
- Tipas: Atminties žaidimas (Memo)
- Kortelių skaičius: 40 kortelių
- Porų skaičius: 20 atitinkančių porų
- Pridedamos meno priemonės: 6 spalvoti pieštukai
- Suderinamos meno medžiagos: Spalvoti pieštukai, flomasteriai, vaško kreidelės
- Rekomenduojamas naudojimas: Spalvinimui ir žaidimui
Kaip naudoti
Norėdami žaisti „MyCreativeToys MemoryBoost“ spalvinamąjį atminties žaidimą, išdėliokite visas korteles paveikslėliais žemyn ant lygaus paviršiaus. Žaidėjai pakaitomis apverčia po dvi korteles. Jei kortelės sutampa, žaidėjas jas pasilieka ir atlieka dar vieną ėjimą; kitu atveju, jos apverčiamos atgal ir ėjimas pereina kitam žaidėjui. Žaidimas baigiasi, kai rastos visos poros, ir laimi žaidėjas, surinkęs daugiausiai atitinkančių porų.



